Etiketter

onsdag 2 april 2008

Nytt kort

Hej!


Här kommer en ny uppdatering från mig. Jag har inte hunnit skapa så mycket sen sist men jag har gjort ett kort iallafall.
Det har varit en del annat som ska fixas denna veckan... Städa, baka tårta, handla osv... Och eftersom det var underbart vårväder i måndags när jag slutade tidigt så passade jag även på att putsa fönsterna. Minns ej riktigt när jag gjorde det sist så ni kan ju fatta att det verkligen behövdes... ;-)

Här är kortet jag gjort. Sköldpaddan har jag köpt av Landstoken. Blev störtförälskad i den direkt. Han e sååå söööt. Jag har målat med mina akvarellpennor ( ;-) så klart...) och sen lagt på lite 3D lack på stenarna. Det ger verkligen en häftig effekt. Jag har även lagt 3D lack på bokstäverna.
När jag satt fast blommorna så såg det lite öde ut på vänstersidan så jag tog två pell-offs remsor och satte dit. Genast blev det lite bättre.
Jag är inte fullt nöjd med resultatet eftersom det inte blev riktigt som jag hade tänkt mig men det får duga ändå.

Jag har hamnat i nån fas där jag tänkte prova att kombinera två mönstrade papper. Det blir en utmaning... Vi får väl se när det kommer nåt resultat av det.


Tack för titten och glöm ej att skriva en liten rad innan du går :-) !!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefiiint kort med världens sötaste stämpel!
Hälsningar från Elin

Anonym sa...

He,Marie!
Tack för din kommentar.Säger som du det är alltid kul med lite feedback.Din lilla sköldpadda är så söt och kortet blev så bra.Ser ut som han är vid en liten sjö,bra jobbat!

Anonym sa...

Hej,Marie!
Tackar åter igen för kommentaren.Tycker du gör såååå gulliga kort.Fortsätt med det!