Etiketter

tisdag 7 februari 2012

virkade hjärtan


Jag har gjort två stycken hjärtan som kan vara bra att ha nästa vecka när det ju är "Alla hjärtan dag". Jag tycker det är kul att uppmärksamma den dagen fast det behöver inte vara några dyra presenter utan det räcker med något litet. Det är ju tanken som räknas... Kanske jag borde göra några fler... ;-)
Är det någon som kan förklara för mig varför bilden alltid lägger sig överst o inte där jag vill ha den???

Ha det gott o glöm inte skriva en liten hälsning ;-)

4 kommentarer:

malida form sa...

Söta hjärtan!
Mina bilder brukar hamna där jag satt markören innan jag laddar upp bilden.
Oavsett var bilden nu hamnar - kan du inte flytta texten till ovanför bilden annars? (klippa ut och kilstra in?)
Jag visar gärna hur jag klipper ut objekten i mina bilder. Äntligen har jag fått lite kläm på det. Det är ett gratisprogram man laddar ner som heter GIMP så det kan du kanske göra till att börja med!

Marie sa...

Jodå jag kan göra det när jag bloggar i datorn men inte när jag gör det i mobilen, men det kommer kanske.... ;-) Vi får kanske tillbringa vår syjunta framför datorn... ;-)

Anonym sa...

hej! kan du inte berätta hur du gör dem? lägga ut ett mönster eller så? vill gärna testa kram
från skåne

Marie sa...

Hej Skåne
Minns inte exakt var jag fått mönstret ifrån men tror det skulle kunna vara här: http://stjernfalls.blogg.se/2009/april/virka-ett-hjarta.html

Lycka till!