Etiketter

torsdag 10 april 2014

Betong för hela slanten

Just nu håller jag på att gjuta en massa. Jag ska vara med på en trädgårdsdag här ute på landet. (Mer info kommer snart...) Därför ligger just nu mitt pysselfokus på att hitta fina formar, blanda och skaka. Jag har köpt på mig lite nya formar som jag idag hällt betong i så de kan jag inte visa, men de kommer, jag lovar!
Men här har jag testat något nytt. Frottehanddukar som jag knådat in i betong och hängt över en plastkruka. De är så läckra som krukor tycker jag. Kräver nog en lite högre växt men det ska man väl kunna hitta. ;-)
Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om dem. Och håll utkik, det kommer mer knasiga ideer här snart... ;-)
Ha det gott!

4 kommentarer:

Ann Andersson sa...

Så häftiga Du är ju hur proffsig som helst. vad kostar handduk i detta skick?

Anonym sa...

Jättefina Marie! Har du klippt handukarna kvadratiska eller...
// Tina

Anonym sa...

jättefina krukor.kul med lite annorlunda

Lena sa...

Såååå fina! Tänk vad man kan åstadkomma om man bara har lite fantasi 😉