Etiketter

måndag 3 mars 2014

Haklappar

Idag har jag haft en dag vid symaskinen. Har just nu lite idétorka på vad jag ska sy så det fick bli lite småprojekt. Jag saknar lite trikåtyger annars har jag ett par projekt som väntar. Bla ett par beställningar. Det är alltid kul när folk gillar det man gör och beställer något de sett jag sytt.

Men jag har sytt lite haklappar. Vi har fått en ny tygaffär här i byn och hon har fina textilvaxdukar som passar bra till detta ändamål. Min favorit är nog de längst ner, prästkragar och nyckelpigor. Påminner en om att vi går mot lite varmare årstid. De knäpps med kardborrband och har en liten ögla så man lätt kan hänga upp den på tork.
Haklapparna här är till salu om det är någon som är sugen på en sådan. Då är det bara att hojta till antingen via mail eller lägg en kommentar här. De kostar 80 kr. 

Ha det gott!

Inga kommentarer: