Etiketter

lördag 12 april 2014

Trädgårdspynt

Idag blev det paus från betongen. Istället har jag varit hos duktiga Annika o Mille och skapat fina saker av pile.
Jag hann göra ett stort pionstöd, en enkel krans, en fågelmatare och och en fågelholk. Det känns i hela kroppen men tror träningsvärken kommer att vara värst i händer o fingrar imorgon! Tyvärr hann jag inte med allt jag ville göra så det får bli ett nytt besök nästa år! ;-)
Det var i grevens tid jag hann göra detta buskstöd. Erfarenheten säger att när det väl börjar växa brukar det gå undan ;-)
Imorgon är det nog dags att lossa lite formar och börja blanda nytt bruk ;-)

Ha det gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

så otroligt fint pionstöd får du lust att göra fler är jag spekulant
mamma

malida form sa...

Så fina grejer och så mycket du hann med. Särskilt buskstödet verkar kanon!

Marie sa...

Skulle gärna göra fler buskstöd men hann tyvärr inte... :-(
Tyvärr har jag inget pile heller som duger
Tack Malin, kan varmt rekomendera en dag hos Annika! ;-)