Etiketter

torsdag 24 april 2008

Kort

Jag har snabbskapat, börjar nästan bli en vana ;-) ett kort till våra kompisar som kommer hem från en härlig och underbar (hoppas jag!) resa. Hoppas bara att hon inte kollar bloggen innan posten.... Finns en risk eftersom hon är den som brukar vara inne först varje dag :-) men det får vi väl ta...

Färgerna blev som vanligt lite konstiga i scanern, får väl börja fota istället. Jag som förespråkat scaning innan... ;-) Efter jag scanat kortet la jag till lite 3d lack bå bokstäverna. Blommorna av peel-offs och etiketten är satta med 3d kuddar för att få lite liv i kortet.

Njut av solen med måtta!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du kreativa kompis!
Ha en skön helg, hoppas solen fortsätter lysa på oss...:-).
Kram, Annika

Anonym sa...

Hej!
Undrar just hur resultatet skulle bli om du inte "snabbskapade"... Härliga färger!
Kram Christine

Poohtra sa...

Hej och Tack för kommentaren på min blogg, det är alltid roligt med NYA bloggvänner !
Vilket härligt kort du gjort. Det blåa och turkosa var snyggt det med.
Ha det så bra !
Kramis Petra

Anonym sa...

Tack för korten!

Jag kollade posten först, men inte e-post har 140 mail att gå igenom!

Vilken resa - men ingen scrapbutik på våra shoppingturer. Får ses för fotovisning framöver

Kram Ullis

Anonym sa...

Du har TALANG!!!!