Etiketter

söndag 6 april 2008

Nytt kort...

Hej

Här kommer ett nytt kort som jag gjort. Jag fick bla öljettverktyg i födelsedagspresent så dom var jag ju så klart tvungen att prova. ;-) Sen har jag provat att dekorera med knappar för första gången och ser du Ulrika, jag har även använt två mönstrade papper på ett och samma kort.





Det är bara en tråkig detalj i det hela, när jag vände på kortet upptäckte jag att det är någon... (ja jag får väl erkänna själv då) som har misslyckats med en stämpel på baksidan. Jag hade satt det bland dom färdig skurna korten för jag tänkte sätta ett mönstrat papper över...
Jag förstår inte vad det är med mig. På sista tiden har det hänt massor av sådana här missar...

Men det är väl bara att bita ihop och försöka skärpa sig. Jag får väl försöka fixa till baksidan så det går att sälja detta kortet också.
Jag behöver lite pengar för jag har förälskat mig i en viss "groda". Nja inte riktigt groda kanske för jag vet att han står väldigt stabilt och hoppar INTE rundor :-) Vi får väl se när det blir verklighet. Hittade nån webb butik i USA som sålde den VÄÄÄLDIGT billigt. Nån som har erfarenhet av att handla där via nätet? Vi får väl se hur historien slutar...

Ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,Marie!
Tack för titten och kommentaren i min blogg.Hoppas inte du är lika frustrerad som din animation...!!!?Vilken söt liten grattis stämpel och jättefint kort.

Ha,det gott!