Etiketter

onsdag 2 april 2008

Yippi!

Jag blir så glad när jag ser att det varit nån inne hos mig och kollat! Men, Sen försvinner lite av den glädjen när jag inte fått några kommentarer. :-(
Jag förstår att ni inte förstår hur viktiga dom är. Jag brydde mig inte heller om att kommentera andras bloggar tidigare. Men man är så nyfiken på vem det är som har varit inne så man nästan spricker! Ni behöver inte skriva långa uppsatser, det räcker långt med ett "Hej!" och vem ni är.
Ha en fortsatt bra kväll!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Kul att kika in hos dig! Vilka fina kort du har gjort!
Kram! Stina

Anonym sa...

Men vilka underbara fat och klot du har gjutit i cement! Blir lika inspirerad nu att gjuta mig ett rabarberblad!
Tack för inspirationen!

Anonym sa...

Hej vännen!
Du är så kreativ att det räcker till för oss båda... Blir det stort kalas i morgon? Du har väl önskat dig massor av presenter av familjen??
Ha det gott!
Kramar, Annika

Anonym sa...

Jag tycker att man faktiskt ska kommentera i bloggarna, det är ju det som är själva grejen! Å man känner en större glädje till att uppdatera ens blogg när man vet att folk är inne å läser och faktiskt uppskattar det man gör!
Så kämpa på vännen!
Du kommer få flera kommentarer, men man får kämpa sej fram en stund ;)
Många goa kramar Petra
(och tack för dina söta ord inne hos mej!*glad*)

Helena Påhlsson sa...

så fina grejor men ditt stora cementfat är ju bara såååå WOW !!

Anonym sa...

Jag är ju inne varje dag, ser att jag är första besökaren då....

Väntar på dina uppdateringar, och ha en bra dag imorgon - brev är på väg! / Kramis Ullis

Anonym sa...

Hallojsen där!
Jag brukar nästan alltid kommentera i bloggar jag besöker. Tycker det är jättekul att få isnpiration från andra.
Kram

SasSa sa...

Såg att du varit inne hos mig. Gillar att kika tillbaka så här är jag;-). Vilka helt underbara cement saker du gör. Ett sånt skulle inte sitta fel i trädgården. Är det svårt?
Ha en fortsatt mysig söndag!
KRam SasSa

Anonym sa...

Kul att du tittar in ibland :)
Tittar in hos dig titt som tätt, jättefina saker du gör!
Ha det bra!

Anonym sa...

Hej!

Roligt att du tittade in hos mig. Jag håller fullständigt med dig. Det är så roligt att få kommentarer på bloggen. Jättefina kort du har gjort.

Maria (mek73)