Etiketter

måndag 28 april 2008

korten

Hej!
Hoppas ni har det bra där ute i vårvädret. Här nere i skåne så skiner solen för fullt! UNDERBART!
Om det är någon där ute i cyberrymden som skulle vilja beställa något kort så går det alldeles utmärkt. Ibland är dom korten som hamnar på bloggen inte tingade utan skriv en liten kommentar om du är sugen på att köpa ett, eller om du har egna önskemål så gör jag så klart kort efter det också.
Nu ska jag knåpa vidare så snart kommer det kanske några nya kort också här...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marie!

Ville bara önska en bra dag...
Kram, Annika

Anonym sa...

Hej!
Önskar dig en trevlig söndag! Har också hamnat i snabbskapar cirkeln, då vädret är ALLDELES FÖR FINT för att sitta inne... Men inget ont utan det har något gott med sig! Ser fram emot att få se lite nya kort snart!
Kram Christine

Anonym sa...

Hej kära Marie :-)!!
Hoppas allt är bra med dig, är inne här lite då och då, och blir lika imponerad varje gång jag ser något nytt kort! Jag skulle vilja beställa ett kort av dig. men jag slår dig en pling så berättar jag! tack! Ha en fortsatt bra vecka, snart helg, Jippi :-)! Hälsa familjen! Kramar Elin