Etiketter

tisdag 8 april 2008

Dom utlovade korten...

Hej igen...

Här kommer korten som jag lovade i inlägget jag gjorde i morse.

Här har jag använt qk fjäril som jag gjort dubbel med hjälp av ett par extra vingar. lite Peel -offs och lite pärlor på en tråd. Tack Ullis för tipset!

Här är han igen, sköldpaddan.
Denna gången blev det ett väldigt grönt kort. Fast färgen stämmer inte riktigt överens med verkligheten... Jag tyckte själv det blev väldigt läckert. Det är lite 3d lack på stenarna som gör att dom ser blöta ut, blomman har jag själv gjort med hjälp av en brads och lite sidenband.
Jag dekorerade inte så mycket på framsidan utan spann vidare på mitt "misstag" och satte en swirvelstämpel på baksidan.


Ha en fortsatt trevlig kväll. Själv ska jag gå och kolla in hallonlandet som dom planterar i Äntligen hemma. Kanske blir det ett sådant även här på vår tomt...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååh! Så fina kort!
Ha det så bra!

Anonym sa...

Wow!
Som vanligt blir jag så glad när jag ser dina kort! Mors Dags kortet är min favorit! Ha det så gott! Kramar från Christine

Anonym sa...

2 jättesöta kort!! Så fin detalj med fjärilarna!! =D
kramisar Petra

Anna Maria Niia sa...

Tack för din fina kommentar på min blogg!

Så härliga kort du gör och den där sköldpaddan är bara för söt!

Ha det bra!

Gunilla/Nilla sa...

Vilka underbara kort du har gjort. Får mig att tänka på sommar, sol och fjärilar som flyger runt i trädgården, härligt!!
Sköt om dig
*kram*

Anonym sa...

Vilket fint morsdags kort.
Jättefina fjärilar=)
Skölpadda stämpeln var helt underbar likaså din ide av att göra en blomma av ett siden band.
Gillar också 3D lacken på stenarna!
Ger lite liv i bilden=)

//Jenny