Etiketter

onsdag 23 april 2008

Jag njuuuter!!!!!

Hej!


Det var ett tag sedan jag skrev något här i bloggen men här nere i södra sverige har det varit ett underbart väder den senast tiden. Jag har inte direkt prioriterat kortmakeri.... Men igår fick jag bråttom. Behövde göra ett grattiskort till min kusin som fyller år idag. Ibland kan man vara effektiv...

Upptäckte att jag glömt beskära bilden på högersidan men det får ni leva med ;-) Tyckte jag lyckades ganska bra med detta kill-kort. Lite modernare stuk eftersom det skulle vara till en 20 åring.

Ha det gott nu ska jag fortsätta njuta av vädret. Vi får se när vi ses nästa gång...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är makalös!
Än en gång ett helcharmigt kort i läckra färger!
Kram Christine som var på jobb...

Helena Påhlsson sa...

älskar den färgkombon...