Etiketter

lördag 29 mars 2008

Kortdax!

Här kommer kortet som jag utlovade härromdagen.


Ett beställningsjobb och då är det alltid lika spännande att se vad den som ska ha det tycker om det.

Namnskylten, fordonen och ballongen är satta med 3d kuddar. Fordonen och ballongen är målade med akvarellpennor, min nya passion... och sedan så knöt jag en bit garn runt ballongen och fäste med brads.

Jag tycker det är en utmaning att göra kill/pojkkort. Det får ju inte bli för puttinuttigt till dom. Men man vill ju ändå ha lite dekorationer. Men önskemålen finns just för manliga kort så det är väl bara att sätta sig och öva ;-)

Ikväll ska jag kolla på det nya körprogrammet på tv 4. Ska bli kul att se vad det är för något. Eftersom jag själv sjunger i kör så är det lite extra spännande....


Ha en fortsatt bra helg!
Hoppas på liiite bättre väder imorgon...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilket fint kort!
Visst är det mycket svårare att göra kort till killar, men du har lyckats mycket bra! :)
Ha det bra!
/Elin

Anonym sa...

Kortet blev jättefint! Ser fram emot att få se fler alster inom kort! Kram Christine

Anonym sa...

Hej,Marie!
Tack för kommentaren i min blogg.Min lilla figur Moa finns ej som stämpel.Men jobbar på det.
Trevlig blogg du har och mycket fint att titta på.

http://www.carinaw.bloggagratis.se

Anonym sa...

Kortet blev jättebra och kommer säkert att passa den lille mannen.
Hälsningar beställaren