Etiketter

torsdag 20 mars 2008

Vinter igen...???

Jag gillar INTE detta vädret. Jag som hade planterat penseer och påskliljor har fått flytta in dom i hallen så länge tills att temperaturen stigit något... Var blev våren av?????



Här är iallafall prov på korten jag skapar. Jag har gjort lite påskkort på beställning men motagarna vet ju inte om att dom ska få kort som är gjorda av mig känns det som det är riskfritt att publicera dom.

Kycklingarna har jag lagt på 3d lack och en del av dekorationerna är satta med 3d-kuddar. En del av dekorationerna är Peel-offs som jag satt på lite olika papper

Skulle vara kul om du vill lämna ett avtryck efter dig....

Glad Påsk på er allihop!

1 kommentar:

tessan sa...

Du är teknisk du-jättefin!
Vi storstädar huset just nu förutom jag som är färdig.
Jag hjälpte mamma att tömma butiken igår kväll i Höör. Linda o patrik är där nu och målar o lägger golv. Vi var där i morse och hämtade sopor hela familjen sen köpte vi med oss god söndagsfrukost hem
Nu ska vi slappa............tills mamma ringer igen
Kram Therese