Etiketter

fredag 28 mars 2008

Cement



Medan ni väntar på nya kort ska jag bjuda på ett smakprov från min andra hobby. Cementgjutning. Här går jag och bara väntar på att det ska bli lite högre temperaturer utomhus så att det går att stå ute och blanda "geggamojja" för vuxna. :-)

Det är lika spännande varje gång man ska öppna formarna för att se hu resultatet blev. Dom har ju lovat lite vårvärme här nere i Skåne till helgen så kanske, kanske....
Den som lever får se. Vädrets makter har ju lurat oss förr...


Ha en skön fredag! Själv ska jag jobba i eftermiddag och sen är det skoldisco som gäller. Jag har lovat att hålla mig VÄLDIGT mycket i bakgrunden ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skoldisco...jag kan se dig "rocka loss" på dansgolvet..:-). Ha en skön helg, Marie!
Kram, Annika

Anonym sa...

wow, vilka läckra cementgrejjer :) själv är jag helt handlingsförlamad när det gäller sånt, skulle gärna kunna göra läckra dekorationer själv till tex trädgården, men ..... det blir aldrig av.

Tack för snäll kommentar i min blogg

KRam
KAtarina