Etiketter

onsdag 12 mars 2008

Entré

Hej!
Du är hjärtligt välkommen till min blogg. Det kommer nog att ta lite tid innan jag fått ordning på den och är nöjd med utseendet...
Det kommer nog mest att handla om alla (!) mina hobbys, dvs. kortmakeri, cementgjutning, körsång osv....

Du får gärna lämna en liten hälsning och kommentar när du varit här. Bara kul tycker jag!
Sen ska du nog inte förvänta dig att jag gör inlägg här varje dag ;-) för med två barn, hus, trädgård och jobb så har jag liiite annat att pyssla med. Givetvis även med att skapa för det är bland det roligaste jag vet....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin - vad duktig du är! Skapa visste jag med att göra hemsidan / Lycka till Kramis ullis

Anonym sa...

Hej!
Lycka till med din nya blogg!
Har själv också öppnat en för bara några dagar sedan... spännande!
Ta dig gärna en titt ;)
MvH /Elin