Etiketter

måndag 17 november 2008

kursen avklarad

Nu har jag haft min första kurs. Den gick jättebra även om jag var dödsnervös i början! Både dom och jag blev en erfarenhet rikare. Sex duktiga elever hade jag, och dom verkade tycka det var trevligt.
Här är ett utav korten vi gjorde:Jag köpte färdig filtbård som var självhäftande. Lite blommor och blad utstansat från min nya fern-stans. Någon som har ett tips på hur man kan få den lite lättare att stansa med? Den är ju så himla trög! Stämpeln kommer från Magnolias julpaket i fjol och vid sdan har jag satt lite brads som ser ut som granar. Mycket av materialet köpte jag hos Scrapnet. Kolla gärna in deras sida, www.scrapnet.se, där kan man köpa sk scrapgodis som är tex blommor, brads, knappar styckevis. Väldigt bra tycker jag!

Tack Rosa för de goda kakorna och tack Kathleen för kaffet!
Ha det gott!

1 kommentar:

Christine sa...

Godmorgon Skruttan!
Jag sa ju att det skulle gå bra! De var säkert jättenöjda! Hur många kort gjorde ni?! Ser fram emot att få höra allt!
Vet du, nu är jag trettioyra! Passande va?! Hahahaha!
Kramis Christine