Etiketter

söndag 9 november 2008

julkort 2

Här kommer ett "nytt" julkort. Det har legat här ett tag men inte blivit inscannat.

Jag har använt peel-offs runt om för att få en snygg övergång från det enfärgade pappret till det mönstrade. Polkagrisstämpeln kommer från Landstoken. Jag satte lite 3d lack på sigillet och då helt plötsligt ändrade det färg. Och det blev INTE gammelrosa som på bilden utan mer rödorange. Märkligt tyckte jag... Någon som vet varför???

Hoppas alla pappor haft en bra dag, själv ska jag fira min nästa helg.

Go´ kväll!

4 kommentarer:

Christine sa...

Halloj!
Jag bara älskar det här kortet, tycker det är urläckert!
Kram Christine

Casa Ottman sa...

Hej
Vilket fint kort.
Vissa pennor reagerar med lacken. Jag hade problem med tilda pennorna från panduro och lacket ett år. Så mitt råd är att byta penna eller lack ;)
Hälsningar
Helena på landstoken.se

Anonym sa...

Jättesött kort!

Anonym sa...

Hej :)
Det går bra att skicka in sånt som redan varit publicerat, men vi vill att du gör en ny lo eller ett nytt kort också :)
Mvh

Marei och Zanya