Etiketter

lördag 8 november 2008

Fars Dag

Jag har varit VÄLDIGT produktiv om jag får säga det själv. 3 fars dags kort och ett grattiskort.

På detta har jag använt en stämpel som jag lånat av en vän. Dekorerat med blommor som jag inte har en aning om var de kommer ifrån ;-) Jag tyckte själv det blev väldigt dekorativt med dom långa snörena. Ett kort i lite modernare stuk enligt mig. Här har jag använt samma stämpel och satt dit en pojke från Jenny Åhlund. Ett ganska enkelt kort som jag egentligen inte är helt nöjd med... Lite glitter och 3d lack har jag ju såklart använt. Ett kort med en annorlunda vikning. Det syns inte riktigt men ca 1 cm från det mönstrade pappret på höger sida tar ovansidan på kortet slut så dom två peel offsen längst till höger sitter sk på insidan. Stansat ut bokstäver med QC och blommor med handstansar. Här fick det oxå bli ett band men inte riktigt lika långa snören.Och tillsist ett grattiskort till en "mogen" man som alltid påstår sig fylla 29... Han gillar bilar, dock kanske inte riktigt denna modellen men det var den enda som fanns i detta hemmet ;-) Biljetten kommer från snälla Susanne som delat med sig. Tack!

Nu ska jag gå och fika med familjen. Vi ska tjuvstarta med lussekatterna... MUMS!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lussekatter! Mums va gott det lät-

Jag tycker dina kort är jättefina. Stilrena och alldeles lagom.

Ha gott!

Christine sa...

Wow! Vilka fina kort tjejen! Det första är min favorit, maffiga färger!
Är nyfiken på din kurs, du får berätta mer! Förresten, du kan lämna nytt svar under vilket inlägg du vill - jag hittar det!
Ha en bra Fars dag, var nu snäll mot gubben!
Kram Christine

Anonym sa...

Jättefina kort igen, och lussekatter - mums. Smakade de första i veckan och jag måste nog försöka mig på att baka dessa i år..

Marie sa...

Läckra kort du gjort!