Etiketter

onsdag 19 november 2008

kurs-kort 2

Här kommer ett nytt kort som vi gjorde på kursen. (Ursäkta den dåliga kvalliten på bilden)
Jag hittade knappar som ser ut som snöflingor och dom passade ju så bra ihop med Panduros stämpel som jag fått låna av Christine. Tack så mycket!
Här har jag använt två olikmönstrade papper vilket jag ofta tycker är svårt. Men här gick det ju bra! Lite brads och peel-offs stjärnor fick jag också nytta av. Ett ganska enkelt men sött kort tycker jag.

Ha en bra scrappkväll. Själv hoppas jag hinna med lite fler julkort!

4 kommentarer:

Christine sa...

Det är så fint! Tycker det blev riktigt läckert med papperna!
Nu har jag varit i Löberöd, *NÖJD* ! Kram!

Mya sa...

Fint! stämpeln var otroligt söt!

Anonym sa...

Å så fint det blev! Gillar också dina fina snöflingeknappar.

Christine sa...

Hej hej!
Hoppas helgen var riktigt bra! Får vi se dig i TV?
Kalendern var faktiskt inte speciellt svår att göra - har upptäckt dubbelhäftande tape!!! Kanon! Tog inte så lång tid heller :) - me like!
Snöstjärnan hittade jag i Löberöd, kunde ju inte gå därifrån tomhänt...
Kram!