Etiketter

onsdag 5 september 2012

Barnväska


Här är mitt senaste lilla verk. En söt liten barnväska. Den är ca 22 cm till övre kanten på själva väskan. Innuti e den fodrad med ett vanligt bommulls tyg. Väldigt rolig att sy eftersom det gick ganska fort. Stötte dock på lite missöden som fick knixas o trixas för att trolla bort ;-)
De små virkade blommorna och min egen lilla namnlapp blev fina detaljer tycker jag.
Vi får väl se var just den här väska hamnar så småningom...

Betongkursen jag skulle haft på lördag är tyvärr inställd pga för få deltagare. Just här i våra trakter är det många aktiviteter som slåss om besökande. Vi gör ett nytt försök till våren tror jag.

Ha det gott!

1 kommentar:

malida form sa...

Riktigt fin! Det är ju så kul att kombinera olika tyger på det viset. Tacksamt med relativt små tygstycken!