Etiketter

torsdag 27 september 2012

Scrappat

För att ni inte ska bli uttråkade med enbart bilder på den söta lilla barnväskan så sticker jag emellan med ett par kort jag gjort.

Här är ett kort jag gjort till en kille som fyllde 12 år (kanske ni fatta ;-)) och det var inte helt enkelt. Det ska ju inte vara barnsligt och vara lagom coolt. I den åldern kan det ju vara ok med lila o orange inslag på kortet. Hoppas han gillade det trots att det inte var traktorer på.... ;-)

Detta kortet var betydligt enklare att göra. Ett lagom puttinuttigt dopkort till en söt liten kille som skötte sig utmärkt under hela dopet. Gillar den här dopängeln som jag fått låna av en scrappande arbetskamrat. Tack Christine!

Nä nu ska jag återgå till symakinen så jag kan få gjort lite fler väskor! ;-) Har ju fått en bäställning på 4 st! och syr fler undertiden! Har kommit på ett smart sätt att sy två på samma gång. Som ändå blir olika. än så länge har jag inte gjort några som är likadana och det är en ganska häftig känsla att det bara finns en av någonting! Får väl se hu länge den teorin håller i praktiken. Tittar man i mina tyggömmor så borde det funka ett tag till... ;-)
Lägger snart upp dom här i bloggen fast i den andra fliken

Ha det gott!

Inga kommentarer: