Etiketter

fredag 20 juni 2014

Tröja till dottern

Äntligen blev den klar! Inte så att den ställde till så mycket bekymmer men jag kom liksom inte till skott. Det kom en massa annat emellan...
Fast jag gjorde ett par småmissar så blev den ju bra ändå. ;-) Sen är det det där med att kanta halsringningen. Den blev bra men när jag läser om alla som har en bandkantare till sina maskiner blir man ju nyfiken. Det verkar ju gå så mycket snabbare...
Det vita bandet som går längs hela ärmen var en trevlig detalj.
Och när jag frågade om hon ville ha min tag på så blev det ett ja dierkt! Det värmer lite extra i mammahjärtat.
Nu ska jag bara hitta tid att sy en top till henne för sen är det ett par saker till mig själv som står på tur. Ja och så några fler balongbyxor som är beställda av svägerskan ;-)

Ha nu en härlig midsommar på er alla. Hoppas ni får njuta av god mat i glada vänners lag. Det ska iallafall jag göra ;-)

3 kommentarer:

CatarinaH sa...

Fin tröja på fin Klara!

Marie sa...

Tack!

Anonym sa...

Så cool tröja såå cool brud :)!
Kram /Minea