Etiketter

torsdag 19 mars 2009

kort på lager....

Det är svårt att fatta men jag har lyckats lägga upp ett litet lager med färdiga kort. Vilket kändes extra skönt igår när jag fick en fråga om jag kunde ha ett kort färdigt till fredag.

Här har jag använt en Pandurostämpel som jag fått låna av snälla Christine. Tack vännen! Kika gärna in till henne och kolla hennes fina kort. www.christineslekstuga.blogspot.com
Dom har fått en liten plats i mitt hjärta så jag får kanske investera....

Hoppas ni får en härlig vårdag, själv ska jag snart iväg och träna sen är det jobb i em. Trist, men man blir glad över att få solen genom fönstret oxå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga vår färger på kortet!
Hoppas allt är bra med dig Marie!
Vi får ta en fika någon dag nästa vecka, om du kan, hade varit jätte trevligt!
Bamsekramar// Elin

Christine sa...

Så gulligt! Man blir så glad av de våriga färgerna! Borde också ta tag i att göra på lager... men men... Nu ska jag ta hand om lillebror så han blir kry igen! Ha det gott i solen du som kan vara ute!
Kram Christine

Christine sa...

Och du...
Tack för omnämnandet! Visst tar de sig efter ett tag! Nu har de nya kommit...
Kram igen!