Etiketter

torsdag 12 mars 2009

1 år idag!!!

Idag är det precis ett år sedan jag började blogga och det firar jag med att alla som lägger en kommentar i detta inlägget idag är med i utlottningen av ett kort ;-) och en liten överaskning....

Bloggandet har gått upp och ner som för många andra. Min mening var aldrig att skriva här varje dag utan mest för att visa andra vad jag gjort. Kanske ge lite inspiration och för att få lite respons på det jag gör...

Ha det gott och glöm inte att lägga en kommentar. Idag e det ju extra viktigt!!! ;-)

7 kommentarer:

Christine sa...

GRATTIS! Både till årsdagen och jag är faktiskt nr 2000! Ser fram emot massor fler mysiga inlägg med nya alster! Stor kram!

Anonym sa...

Grattis på årsdagen - tycker detär så insprirerande med den alster! / Keep up the good work / Kramis Ullis

Elin sa...

Stort grattis! Dina kort är mycket inspirerande :)

Anonym sa...

Stort Grattis Scarpbooking proffset!! Tänk att ett år går så fort... Du har verkligen hunnit med att skapa mycket fina, roliga och inspirerande kort! Tack för all hjälp vi har fått med korten.
Man får alltid ett leende på läpparna när man har varit inne på din blogg :D!

Fortsätt som du gör, för TALANG har du verkligen!!

Bamsekramar// Elin

Anonym sa...

Redan ett år :)
Fortsätt så här i många år till, så kommer du snart tjäna pengar på din sida för du är en stor inspirations källa till många!

För du vet att jag är här inne och tittar mest ;)
Ha de gott.
/ Lillebror

Anonym sa...

Grattis på årsdagen, dina kort är så fina.

Line:) sa...

Gratulerer så mye med årsdagen!
Ble tipset av Christine om din blogg:)
Kos deg så mye:)