Etiketter

måndag 4 augusti 2008

Hej!

Som ni märkt så har jag haft lite annat för mig dom senaste veckorna. Jag har haft semester och umgåtts med familjen och njutit av att inte behöva passa några tider.
Men ett kort har jag hunnit med att göra...
Men nu när vardagen börjar närma sig så kommer det säkert att bli lite kortmakeri om kvällarna. Jag föredrar att sitta vid pysselbordet istället för att somna i soffan framför tvn så blir det bara inte för fint väder så kommer det nog att bli lite kort gjorda.
Jag funderar allvarligt på att börja med julkorten, ja inte själva kortet men att färglägga dom stämplade motiven. Låter inte riktigt klokt, jag vet men det går med raska steg ditåt! Hur har ni kortmakare gjort, har ni börjat än?

Ha det gott och glöm inte lämna ett litet avtryck innan du går ;-)
Oups glömde ju nästan att berätta det viktigaste... Imorgon flyttar det hem en grön "groda" till mig. Ska bli VÄLDIGT spännande att bekanta sig med den. För er som inte är riktigt hemma i den här världen, det är en Cuttlebug som man stansar ut div figurer med!

6 kommentarer:

Elin sa...

Hejhej!
Vilket sött kort du gjort.

Jag har redan börjat lite smått med julkorten. Det känns ju så konstigt, men det blir ju lite tråkigt sen när det börjar närma sig jul och man bara gör julkort efter julkort och man inte får någon tid över till annat..

Ha det bra!
Elin

Anonym sa...

har du bokat en pysseldag för julkorten?

Kramis Ullis

Christine sa...

Hej vännen!
Härligt att se dig tillbaka!
Ljuvliga färger på det fina kortet!
Har också börjat färglägga lite julmotiv, tiden flyger ju som sagt!
Ha det nu så roligt med din lilla groda imorgon, tänk att den redan är här! Hi hi hi...
Nu börjar det bli dax, att ses alltså...
Stora kramar Christine
Ps Kolla in Erichs kort, länk på min sida!

Anonym sa...

Hej hej!
Tillbaka till verkligheten var det..Trevligt sist, tack för det!

Kramar från Annika

Carina sa...

Hej!
Tack,för din hälsning i min blogg.
Fina kort du gjort.Ljuvliga pastellfärger.På din fråga så färglägger jag med Promaker-Tildapennor samt lite vanliga tuchpennor.Tager vad jag haver.

Ha,det gott!

Carina sa...

Hej!
Vet ej om det blir fler av de motiv som är slut?Beror lite på efterfrågan.Men skall göra fler stämplar nu till hösten.

Ha,det gott!