Etiketter

söndag 31 augusti 2008

gjort ett kort

Den här helgen har det varit fantastiskt väder, här i skåne iallafall! Jag har hunnit med både trädgårdsarbete och ett kort.

Ett kort till en kille som gillar traktorer som ni kankse förstår. Stenarna har jag maskat från en stämplel med en sköldpadda från "Tyler Warren design" och traktorn kommer från Pema. Vagnen har jag själv ritat dit... :-) Jag satte traktor och vagn med 3d kuddar för att få lite mer liv i kortet.

Jag blev ganska nöjd faktiskt hoppas beställaren och mottagaren också blir det!

Ha en skön söndag!

4 kommentarer:

Christine sa...

Vilket gulligt kill kort!
Gillar vagnen!
Kram Christine

Anonym sa...

Jättemysigt kort!!

Anonym sa...

Hej!
Tack för din uppmuntran.
Jättegulligt killkort.
Och så söt liten vagn.

Ha,det gott!

Anki sa...

Traktorer är ju alltid kul! Fråga bara min lille son på 2 - han tror att han har flera (dvs morfars...hihi....)
Kul med lite killkort - jättefint!
Anki