Etiketter

fredag 7 november 2014

Pysseltorka

Efter att ha haft väldig pysseltorka under hösten börjar jag sakta men säkert komma igång igen. Jag har fräschat upp min moss-stol som vi även tidigare haft vid trappan framför huset. Den hade verkligen förtorkat under denna härliga sommar så jag rev av allt gammalt o klädde den på nytt.

Jag tycker nästan synd om stenarna när jag tar mossan därför tar jag lite här o lite där och går istället en extra runda för att hitta det jag behöver. Jag brukar använda mig av olika sorters mossa för att få lite "liv" i kreationen.
Eftersom det fortfarande är några veckor kvar till advent fick den lite höstpynt på och runt sig. Jag brukar lägga äpplen på betongfatet till advent och jul. Det är bara det att jag får fylla på dom ofta för fåglarna har en viss förkärlek till det pyntet. ;-)

 
Ha en trevlig helg och njut av att få tända en massa levande ljus i höstmörkret. 

2 kommentarer:

Fru M sa...

Jätte fint! Ha en trevlig helg! ♥

Anonym sa...

så roligt att du kommit i gång med pysslet och bloggen igen kram
mamma