Etiketter

söndag 22 februari 2009

Här är mitt senaste alster. Det är dock inte riktigt så här det såg ut när det överlämnades. Jag la till en utstansad svirvel (som den där nere) uppe i vänstra hörnet. Dvs under namnlappen. Där är 3d lack på bokstäverna och svirvlarna som såklart inte syns...
Jag känner att jag kommit igång lite igen efter en paus då allt vad kort heter var pest i mina öron. Jag är ju en vår-människa och älskar alla dessa pastellfärger.

En privat-parantes. Vi har varit i kyrkan och lyssnat på kören och en rockgrupp från Kristianstad som heter Helge änglar. Det är ett gäng härliga killar från handikappenheten som kör så det ryker!

Ha det gott!

2 kommentarer:

Christine sa...

Vilket härligt kort! Nu blev jag också lite glad! Kan ju behövas efter den här helgen... Låter som att konserten var vad du väntade dig, ser fram emot att få höra mer!
Kram Christine

Anonym sa...

Hej!Skogstokigas stämplar hittar du till försäljning på Tradera, under scraapbooking.Visst är de HÄRLIGA. Kram Cathrin