Etiketter

tisdag 17 februari 2009

flaskkort

Jag har gjort lite olika flaskkort den sista tiden.
Det första som ett inflyttningskort det gjorde jag som ett hus. Med dörr och fyrkantiga brads som fönster. Ett litet utstansathjärta fick pryda dörren.


Det andra till en kille som gillar poker och jag antar att ni fattar vilket som är favoritkortet... ;-)

Jag håller på med ett "vanligt" kort som blir lite speciellt. Det är polis-inspirerat men det är inte riktigt klart än så välkommen in imorgon igen. Och du, glöm inte att skriva en liten kommentar!

Ha det gott!
Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

MARIE!!!
Woooowww, jag är super nöjd!! Gud vad fina båda två blev!! Du är så grym!! Speciellt pokerkortet, helt perfekt!! Precis som jag hade tänkt mig!! Tusen tack kära du!! Vet inte hur jag ska tacka dig, för jag är verkligen super nöjd! men du är toppen, glöm aldrig det! På tal om annat, stugan såg ju helt fantastisk ut!! Längtar redan tills nästa år ;D!! Ha en fortsatt bra vecka! Många stora mysiga kramar// Elin

Anonym sa...

Hej SYSTER!!

Har inte varit inne så många gånger på din blogg kan jag erkänna men efter vad jag sett idag så kommer jag att gå in o se på dina fina kort lite oftare.. (kanske varje dag :-)...