Etiketter

onsdag 14 januari 2009

hej

Här kommer det senaste allstret. Eller det var inte riktigt sant men det senaste kan jag inte visa än...Min bror och svägerska har varit på långsemester på varmare breddgrader och när dom kom hem skulle vi överaska med kladdkaka och kort. Men dom hann före. Typiskt för i normala fall är dom inte alltid i tid... ;-) (förlåt...)
Trollsländan är en stämpel som jag målat med akvarellpennor och sedan lagt på flera lager med 3d lack. Den blev väldigt läcker även om det inte syns så bra här. Dom mönstrade papprena förvillade dock. Jag hade redan klistrat fast dom när jag insåg begränsningarna med mönsterna och färgerna. Men, men...
Det blev iallafall uppskattat. Istället för att vi satte in fika i en tom lägenhet blev vi bjudna på söndagsmiddag hos mamma! men kaka som efterätt. FINEMANG!

Nu måste jag fortsätta skapa medans inspirationen är här och kaffet fortf verkar!
Ha det gott!

2 kommentarer:

Christine sa...

Vilket härligt kort! Ett sådant skulle få vem som helst att vara glad över att vara hemma igen! Trollsländan ser urläcker ut!
Tänkte vi kunde höras på telefon!
Kram Christine

Anonym sa...

Gladare kan man inte bli än att komma hem till detta fina kort! Uppskattat var det verkligen.. Rörd blev man till max!! Ååå kladdkakan, mums, vi åt som vi inte hade sett mat på en månad :D.. Finare familj än denna kan man inte få!! Tack för att du är så gooo Marie!!