Etiketter

tisdag 27 januari 2009

enkelt men fint ändå!

Här är en bild på mitt senaste projekt. Inte så bra men jag glömde scanna kortet innan det gavs bort så mottagaren var snäll och fotade det till mig. Bildkvalliten är väl sådär men ni ser ju upplägget iallafall. Färgerna stämmer dåligt överens med verkligheten... :-( Det randiga pappret är mörkare irl. Glittret på bokstäverna syns inte heller :-( Jag får skärpa till mig och anstränga mig för att komma ihåg att scanna!
Det blev sparsamt med dekorationer eftersom det gavs bort till en kille som inte gillar förmycket "pynt". Fast lite för lite för min egen smak. (Konstigt att jag gav bort det så...) Swirveln är en nyinköpt dies som jag tror jag kommer att få stor användning för.

Ha det gott!

1 kommentar:

Christine sa...

Hej vännen! Snyggt! Den nya swirlen är jättefin! Börjar känna att squeezen inte räcker långt... oh well, nu är det ju SNART dax för JOBB igen så då blir det väl till att spara ;) ! Är bara lite nyfiken på hemliga projektet, hoppas det kommer snart!
Ha det gott, kram!