Etiketter

onsdag 17 december 2008

äntligen...

Jag förstår om ni undrar ifall jag lever... ;-) Det gör jag! Men det är så att min lust på att göra kort försvann lite ett tag så jag har gjort lite andra saker som är svåra att visa för jag är ingen höjdare på att ta kort. Speciellt inte när det är mörkt. Det är mycket lättare när det är ljust ute för då kan man gå ut och fota om det skulle behövas... Men nu har jag gjort ett par olika kort. Ett som jag gjort till en skidkille som fyller år.

Jag har lite julkort att göra kvar sen är det snart färdigt. I torsdags satt jag och gjorde små strutar som vi gav fritidspersonalen och även till mina närmsta kollegor på jobbet. Mycket uppskattat! Det var kul att göra dom, det gick undan må ni tro men dom blev VÄLDIGT fina. Det kommer en bild senare...

Ha det gott! och stressa inte ihjäl er. Det blir jul ändå, jag lovar!!!

Inga kommentarer: