Etiketter

torsdag 15 maj 2008

nytt kort

Godmorgon!

Jag har färdigställt ett kort som ska levereras idag. Det är till en liten tjej som gillar katter därför har jag satt ditt en färdigstansad bild på tre sötingar. Här är det, det blev dock lite snett i scanern...



Kortet har fått en liten förändring sen jag scanade det. Jag tyckte inte det kändes riktigt färdigt, naket liksom. Jag har satt dit en liten rosett av broderigarn nere i vänstra hörnet. Lagom skirt till ett litet barn. Men det skulle vara kul att veta vad du tycker? Vad hade du gjort?

Ha en skön dag i solen! Det verkar bli fint väder även idag. Jag åker till Öland med min kör i helgen så jag hoppas det blir fint väder där också! Vi ska ju titta på solnedgången och då är det ju en klar ;-) fördel om det inte är mulet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Blev jätteglad för det fina kortet du skickade!!! Ha en skön helg på Öland, skicka lite överbliven energi till mig på lördag...:-).
Kram, Annika

Anonym sa...

Hej hej! Nu har lillan fått kortet, hur fint som helst! Hon kommenterade katterna direkt :) Tack för ett fint kort! Jag gör oxå lite kort då och då, hur kul som helst :)