Etiketter

söndag 20 mars 2016

Långt mellan inläggen....

Det är inte så att jag inte skapar nuförtiden. Utan mer att det blir liksom inte av att jag gör inlägg i bloggen. Är ju så enkelt att bara lägga foto på instagram och facebook... Fast jag vet ju att det finns besökare här som inte "hänger" på sociala medier, bla min kära mamma. Och hon har kanske tröttnat på att det aldrig händer något här på bloggen. Hon säger iaf inte till mig stt jag ska uppdatera längre ;-)
Men, nu sker det iaf.
Jag har i några år fått en beställning om året. Vid samma tidpunkt ungefär. Det är barnens nästkusiner som gärna vill ha nya vårmössor i födelsedagspresent. Extra kul för de här tjejerna har hunnit fylla 11 och 13 år! Tack för förtroendet tjejer.
Egentligen skulle jag kanske sytt lite fler mössor, då gör man ju gång på lite tyger...

Ha det gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

så trevligt att se några andra huvudbonader.
de blev ju fina
jag är inne på bloggen varje dag "nästan" så hoppas det inte
dröjer lika länge till nästa inlägg
kram mamma

Marie sa...

Visst blev dem! Som en påse blandade karameller.
Kram