Etiketter

torsdag 15 maj 2014

Trädgårdsinvigning

Detta är vad jag roar mig med idag ;-) Jag plockar ihop allt jag gjutit och här e en del av det. Lite krukor som ska planteras, tavlor ska färdigställas och grodor ska putsas till. Jag har att göra med andra ord.
Men det är kul, ska bli trevligt att vara med på Thereses invigning av köksträdgården. Ett anorlunda evenemang mot julmarknaderna jag stått på tidigare. Tror det kan vara en del nya ansikten som är mer inriktade på trädgård. Jag har därför lite nytt trädgårdspynt men även andra nya o gamla godbitar med mig.
Hoppas vi ses!

2 kommentarer:

Elin sa...

Wow vilken samling!
Jag som har tjuvtittat lite, jag säger bara -missa inte dessa grymma betong skapelser alla glada där ute!
Du är fantastiskt duktig Marie!
Kram på dig / Elin

Marie sa...

Tack!