Etiketter

torsdag 31 maj 2012

Årets första....


Nu har jag röjt undan på mitt arbetsbord där jag håller till när jag gjuter min betong. Idag blev det lite fat, änglar och annat smått pynt.
Ska gjuta igen till helgen o då blir det nog lite fågelbad av rabarberblad. Får flirta lite med vänner o bekanta så jag kan få tag på bladen.

I min trädgård har det tidigare inte funnits rabarber men nu är plantan inköpt o planterad så i framtiden blir det paj o kräm för glatta livet! Det gäller ju att förena nytta med nöje. ;-)
Ha det gott!

2 kommentarer:

therese sa...

Hej! Jag har enorma blad här hemma om du är intresserad. Tyvärr kommer jag hem på söndag vid 16-tiden om du kan vänta så länge ;)
kram Therese

Marie sa...

Inte nödvändigt att dom ska vara enorma Therese men jag tar gärna några sådana också. Tittar kanske förbi på söndag kväll om det är ok..... ;-)
Kram