Etiketter

onsdag 14 mars 2012

Väsk-projekt....

Nu har jag gjort en del på min väska. Ser i bloggandets stund att det blivit lite snett... :-( Får väl sprätta upp det igen. Kommet nog att reta mig på det annars. Tror egentligen inte att någon annan hade lagt märke till det men för ens egen känsla...

Jag har tänkt att återvinna en del saker från den gamla väskan som jag har som mall. Ska erkänna att det var med en stor klump i bröstet som jag satte saxen i den för att få loss ringen som jag satt längs nederkanten för att kunna knyta fast väsklocket i. Men det gör ju också att detta kommer att bli ett avslutat projekt. ;-)

Ha det gott i vårsolen!

2 kommentarer:

malida form sa...

Det ser ju fint ut! Det var det randiga tyget jag trodde - gillar det verkligen!

Marie sa...

Har kommit ytterliggare en bit på väg.... Snart bara locket och lite "piff" kvar...
Tyget är fint men det spökar om det....