Etiketter

lördag 31 december 2011

Min första sjal

Årets sista virkprojekt är avslutat. Blev färdigt så här på nyårseftermiddagen. Ett av mina större projekt som ändå inte tagit så lång tid att göra. Kan kanske bero på att det inte blivit så mycket annat vettigt gjort här i juldagarna. Mest slappat och virkat! ;-)
Garnet var ett jag hade i gömmorna som var med skiftande färger. Konstigt att det blev randigt ändå, trodde det skulle bli mer "bladdrigt".
Med detta vill jag önska er alla ett Gott Nytt År. Hoppas vi ses här igen 2012.
Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men den blev snygg! Kram Christine

malida form sa...

Tjusig! Bara att fästa trådarna och börja på nytt projekt!

Gott nytt år förresten!

Marie sa...

Trådarna fästes direkt och jag premiäranvände den på nyårsafton. Nu har jag börjat på ett nytt projekt.... Det visas kanske senare ;-)