Etiketter

lördag 20 februari 2010

Pysselträff

Idag har jag och min kära vän Christine haft pysselträff. Det var riktigt roligt att sitta och korta tillsammans. Bara vi vuxna... utan män och utan barn... få chans att prata till punkt... Ja ni förstår va?
Tro det eller ej, vi fick gjort lite kort oxå! ;-) Här är årets första påskkort! Tack för lånet av stämpeln Christine! Kommer nog vilja låna den igen...
Ha det gott!
ps. skriv gärna en liten kommentar så man vet vem som varit här inne och kikat.... ;-)

2 kommentarer:

Christine sa...

Tack för en supermysig dag min vän!!!
Absolut grädde för både pyssel o själ! Ett riktigt gott skratt kan verkligen göra skillnad hela dagen!
O mina stämplar kan du låna när du vill, jag kommer o norpar dina ju!
Ha en skön söndag, imorgon är det back to reality igen... KRAM!

Elin, Martin, Ingo! sa...

Vilket underbart fint kort!
Gud vad man längtar till den underbara våren!
Kan jag göra en liten beställning till dig? Några Påskkort :)..
Tack i förhand!
Kram från oss!