Etiketter

söndag 30 augusti 2009

Ljusfat

På lördag 5/9 ska jag stå på Stubbaracet i Östraby och förhoppningsvis sälja lite av mina fina cementsaker. Har bara ett bekymmer... Hur mycket saker behöver man? Sen har jag även ett litet problem med att veta vad man ska ta betalt för sakerna... Jag hade tänkt sälja saker både med och utan dekorationer. Vad tror ni om det?

Så här fina saker har jag gjort....
Det här är en låg fyrkantig kruka men skulle lika gärna kunna vara ett ljusfat....Börjar det lukta skryt? Kanske, men jag tycker faktiskt om sakerna jag gör! ;-)

Kom gärna dit och titta på ännu mer som jag gjutit.
Ha det gott!

5 kommentarer:

färg o form sa...

Det är BRA att skryta. Klart att man tycker om det man gör, duktiga du. Hoppas att marknaden gick bra.
Kram Hanna

Sara sa...

Hej! Vad fina betongsaker du gjort! Har nyss blivit riktigt "betongbiten", men vet snart inte var jag ska göra av allt. Inte dumt att försöka sälja lite. :) Hoppas det gick bra!

Min vrå... sa...

Vad fina betongsaker du har gjort! Hoppas det gick bra med din försäljning. Det är alltid svårt att veta vad man ska ta betalt för det man har gjort själv. Arbetet och tiden man har lagt ner är svår att värdesätta i pengar.
Ha det bra!
/Elin.

Jennie/Deleelsia sa...

wow vilka snygga cementsaker du gjort. Åh vad jag skulle vilja testa på att göra sånt med...men nu får jag nog hålla mig till att göra klart lite av alla mina projekt :)

Millan sa...

Vilka härliga saker du gör! Klart att du ska skryta när det är så snyggt!