Etiketter

fredag 24 oktober 2008

magnoliahäxa

Jag har än en gång blivit förälskad i en stämpel... Magnolias nya häxa. Jag blev dessutom jättelycklig när jag såg att Scrapnet ska ha Magnolia stämplarna i sitt sortiment. Jag bor ju så nära... ;-) Gå gärna in och kika i deras webbutik http://www.scrapnet.se/ Där har jag även köpt spindlarna och diesen till fladdermössen. Det häftiga spindelpappret kommer också därifrån.
Lite lagom läskigt blev kortet tycker jag. Vad tycker ni?

Jag har fått smak på det där att rita spindelnät därför har jag dekorerat både baksida och insida på kortet. Något jag nästan aldrig brukar göra...

Ha det gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättefint kort i härliga halloweenfärger!
Uäääääk vilket äckligt papper du använt! De där spindlarna ser ju för tusan äkta ut!! *ryser i hela kroppen*
Japp, kortet blev jätteläbbigt bara för det! ;)
trevlig helg på dej vännen! =)
kram Petra

Anonym sa...

kortet blev jättebra!!! lagom läskigt som du sa =) Spindelpappret till är verkligen "pricken över i"

Kram!