Etiketter

onsdag 17 september 2008

här är det...


ett av korten som jag jobbat lite med. Det andra glömde jag att fotta :-( men den jag levererade det till har lovat att ta en bild innan dom ger bort det så har ni tur så kommer det här en annan dag.
Stämpeln är från Landstoken Flisan design och biljetten har jag fått av Susanne. Kolla in hennes allster här: http://susannesj.blogg.se/. Blomman uppe i hö hörnet har jag gjort själv.

Igår kom mina nya stämplar från landstoken och jag hann både montera, stämpla och färglägga. Nu kommer det snart att visas julkort här i bloggen, ska bara hitta lite julkänsla någonstans först. Kanske skulle man leta fram en julskiva....
Ha det gott alla där ute. Kanske blir det lite skapat här idag. Jag e hemma med vår flicka som fått utdragit 4 (!) kindtänder, mest för att få en extra dag innan man utsätts för alla elaka skolbaciller så kanske vi pysslar lite tillsammans. Den som lever får se.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Snyggt kort =)
Tändsticksaskarna jag använt är de stora och jag har tagit 40 kr för dem.
Ha en skön helg!

Mya sa...

jättefint kort, kul att du klippt ut motivet! mya

Christine sa...

Hej vännen!
Tjusigt, tjusigt! Gillar färgerna, och definitivt vad du kan göra med din nya leksak! Ser fram emot vår pysseldate! Har inte gjort något nytt än, mer än målat en massa... Mina stämplar har kommit, de är så fina!!! Tar med dem! Önskar dig en bra vecka, vi hörs säkert innan det är "dax"!
Kram Christine

Annika kort & gott sa...

Jättefint kort! Du undrade i bloggen vad jag tar för mina kort, det varierar mellan 35 och 50 kronor beroende på material, arbete och annat.
kram Annika